diumenge, 30 de setembre de 2012

Pas a pas: terrons de sucre --- Pas a pas: azucarillos

[CAT] Avuí no explicaré res concret de Copenhague ni de Dinamarca perquè tinc molt mal de cap. Porto dos dies dormint malament, ahir em va despertar algú borratxo que trucava al portal de casa. Crec que el problema és que es posen a xerrar al portal i es deuen arrepenjar i pulsen els botons. Vull pensar que és així i que ho fan sense voler però no fa gaire gràcia que et despertin a les 4:30. A part del soroll que hi ha al carrer, música i gent fent follón. Avuí també hi havia música i gent fent follón i tot i que dormía com un tronc, he tingut un malson i ja no he pogut dormir bé en tota la nít. Així que anem a fer la recepta!!!!!!

***

[CAST] Hoy no contaré nada concreto de Copenhague ni de Dinamarca porque tengo mucho dolor de cabeza. Llevo dos días durmiendo mal, ayer me despertó alguien borracho que llamaba el portal de casa. Creo que el problema es que se ponen a charlar en el portal y se deben apoyar y pulsan los botones. Quiero pensar que es así y que lo hacen sin querer pero no hace mucha gracia que te despierten a las 4:30. Aparte del ruido que hay en la calle, música y gente haciendo follón. Hoy también había música y gente haciendo follón y aunque dormía como un tronco, he tenido una pesadilla y ya no he podido dormir bien en toda la noche. ¡¡Así que vamos a hacer la receta!!

Pas a pas per fer terrons de sucre / Paso a paso para hacer azucarillos.
[CAT] La recepta la vaig treure del blog La receta de la felicidad. He de dir que he posat més aigua de la que diu la recepta perquè no em quedava bé.
[CAST] La receta la saqué del blog La receta de la felicidad. He de decir que he puesto más agua de la que dice la receta porque no me quedaba bien.

Ingredients / Ingredientes:

- 220 gr. de sucre / 220 gr. de azúcar.
- 4 culleradetes d'aigua / 4 cucharaditas de agua
- Colorants / Colorantes

[CAT] No és imprescindible posar-hi color si no vols o no en tens, els pots fer blancs.

[CAST] No es imprescindible poner colores si no quieres o no tienes, los puedes hacer blancos.
 

[CAT] Afegeix l'aigua al sucre i remena.

[CAST] Añade el agua al azúcar y remueve.







[CAT] Afegeix el colorant i remena. Jo vaig escollir tronja i lila perquè... d'aquí poc serà Halloween!

[CAST] Añade el colorante y remueve. Yo escogí naranja y lila porque... ¡dentro de poco será Halloween!
 [CAT] Posa el sucre, ben apretat, en un motllo apte per microones. El vaig comprar al Corte Inglés, però no et recomano comprarlo allà. Els he vist molt millor de preu a altres botigues i per internet.

[CAST] Pon el azúcar, bien apretado, en un molde apto para microondas. Lo compré en el Corte Inglés, pero no te recomiendo comprarlo allí. Los he visto mucho mejor de precio en otras tiendas y por internet.
 [CAT] Posa'l al microones, a temperatura màxima durant 20 segons. Els treus, els deixes reposar 5 minuts i torna'ls a posar al microones 10 segons. Si fa falta repeteix 10 segons més.

[CAST] Ponlo en el microondas a temperatura máxima durante 20 segundos. Los sacas, los dejas reposar 5 minutos y devuélvelos a poner en el microondas 10 segundos. Si hace falta repite 10 segundos más. 

[CAT] Deixa'ls refredar fins que estiguin durs i desmotlla'ls amb compte.

[CAST] Déjalos enfriar hasta que estén duros y desmóldalos con cuidado.

[CAT] I de dos colors!

[CAST] ¡Y de dos colores!

1 comentari: