diumenge, 12 d’agost de 2012

Batut de maduixa i meló + Joe & The Juice --- Batido de fresa y melón + Joe & The Juice

[CAT] No havia anat mai a un Joe & The Juice fins que vaig venir de visita per primera vegada a Copenhague l'any passat. Em va encantar! Bàsicament tenen sucs, batuts, entrepans i uns tios que estan boníssims darrera la barra, hahaha. Tots els amics que ens vinguin a visitar tenen una cita al Joe & The Juice! El de la foto és el que tinc davant de la porta de casa, que com es pot apreciar està comunicat amb la botiga de roba que hi ha al costat. La veritat és que ens agrada bastant i per aquesta raó vam decidir comprar una liquadora-batedora. La recepta d'avuí no la he fet jo, sinó el meu Superman, també conegut en altres cercles com Meló (ostres tu! serà d'aquí d'on ve la meitat del nom del bloc? ui quin misteri...! xD). Així que si no us agrada... mmm... però què dic? Si està boníssim i fresquet! Fantàstic per l'onada de calor que hi ha per aquestes dates.

***

[CAST] Nunca había ido a un Joe & The Juice hasta que vine de visita por primera vez a Copenhague el año pasado. ¡Me encantó! Básicamente tienen zumos, batidos, bocadillos y unos tíos que están buenísimos detrás de la barra, jajaja. ¡Todos los amigos que nos vengan a visitar tienen cita en Joe & The Juice! El de la foto es el que tengo delante de la puerta de casa, que como se puede apreciar está comunicado con la tienda de ropa que hay al lado. La verdad es que nos gusta bastante y por esta razón decidimos comprar una liquadora-batidora. La receta de hoy no la he hecho yo, sino mi Superman, también conocido en otros círculos cómo Melón (¡ostras tú! ¿será de aquí de dónde viene la mitad del nombre del blog? ¡ui qué misterio...! xD). Así que si no os gusta... mmm.... ¿pero qué digo? ¡Si está buenísimo y fresquito! Fantàstico para la ola de calor que hay por estas fechas.

Batut de maduixa i meló / Batido de fresa y melón:
Ingredients / Ingredientes:
- 200 gr. de maduixes / 200 gr. de fresas
- 200 gr. de meló / 200 gr. de melón
- 200 ml. de zumo de manzana / 200 ml. de zumo de manzana
- Uns quants glaçons al gust (nosaltres hem posat uns 15 petits) / unos cuantos cubitos de hielo al gusto (nosotros hemos puesto unos 15 pequeños). 



Elaboració / Elaboración:

[CAT] Agafes els glaçons i a la batedora. El suc, a la batedora. Rentes les maduixes, els hi treus les fulles, les talles a troços i a la batedora. Li treus les llavors al meló, el talles a troços i... a la batedora! Engega la batedora i fes unes quantes pulsacions perquè es trenquin els glaçons, bruuum, bruuuum! Sobretot millor si abans d'engegar-la poses la tapa... lol! Després el poses en el mode "batut" i en un parell de minuts ja el tens fet. I de la batedora, al got. I del got, a la panxa! Si vols pots passar-l'ho per un colador per no trobar-te les llavors de les maduixes.

 

[CAST] Coges los cubitos y a la batidora. El zumo, a la batidora. Limpias las fresas, les quitas las hojas, las cortas en trozos y a la batidora. Le quitas las semillas al melón, lo cortas en trozos y... ¡a la batidora! Enciende la batidora y haz unas cuantas pulsaciones para que se rompan los cubitos, ¡bruuum, bruuuum! Sobretodo mejor si antes de encenderla le pones la tapa... ¡lol! Después la pones en modo "batido" y en un par de minutos ya lo tienes hecho. Y de la batidora, al vaso. Y del vaso, ¡a la barriga! Si quieres lo puedes pasar por un colador para no encontrarte las semillas de las fresas.

***

Fresc, sa, bo i perfecte per l'estiu / Fresco, sano, rico y perfecto para el verano




3 comentaris:

  1. tiene que estar bueniiiisimo,y con el calor y bien fresquito.
    felicidades por el blog nena.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues sí que estaba rico y fresquito. Vamos, no quedo nada, jajajaja. Muchas gracias guapa! :-)
      Besitos!

      Elimina